luni, 11 aprilie 2011

Plicul cu surprize

Azi am avut nevoie de dicţionarul tehnic. Nu l-am mai folosit de nu ştiu când aşa că îl ţineam în biroul de jos, într-unul din dulapuri, alături de toate culegerile de prin clasa a cincea şi pân’ la facultate. Dau la o parte colecţia Gazetei Matematice, trec peste Ivanca Olivotto, Niţă şi Năstăsescu, Anatolie Hristev, Mihail Sandu, Druică-Zeletin, Flondor, şi, în sfârşit, îl găsesc. Îl trag afară şi dă să pice un plic. Îl prind din zbor. Îl desfac şi ce găsesc? Surprize! Surprize de când eram eu mic! Din cele din guma turcească precum Turbo sau Bi-bib. Surprize cu tot felul de maşini ale anilor ’80, care mai de care “turbo”. Surprize cu tot felul de maşinării: avioane, tancuri şi vapoare. Surprize cu animale dar şi surprize cu actori precum Heather Locklear, Robert Wagner sau Jack Nicholson. Apoi dau peste colecţia de abţibilduri cu ciclişti. Ţin minte că strânsesem destui. Vreo douăzeci tot au mai rămas. Printre ei Stephen Roche, Sean Kelly, Laurent Fignon şi Greg Lemond.
Hmm... Un plic cu surprize... Câte amintiri... Câte sentimente retrezite...

2 comentarii:

  1. Salut Razvan
    Eu inca mai incerc sa mi refac din vechile colectii de turbo, bi bib, tipitip, lazer si restul...Crezi ca te poti desparti de ele?
    crispburned@gmail.com e adresa mea, daca vrei sa mai vorbim

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut si La Multi Ani!
    Deocamdata nu cred ca ma pot desparti de ele.
    Si asa nu am prea multe, dar daca vreodata ma decid sa ma despart de unele din ele, putem discuta.

    RăspundețiȘtergere