sâmbătă, 30 aprilie 2011

Prima Evadare (prima parte)

Prima Evadare. 8 Mai 2011. Bucuresti–Snagov. Pe coclauri. De ce prima parte? Pentru că ar trebui să existe şi o a doua. În care să spun cum a fost. Atunci despre ce este vorba în această primă parte? Păi m-am înscris şi plătit taxa. Şi dacă tot m-am dus la bancă, am plătit şi pentru Gabi. DA! A lui e vina! El a tot insistat să mergem. Iar eu ca bun prieten nu am putut să-i spun NU!
"Supportive" e al doilea meu nume. Nu cred că Gabi realizează ce ne aşteaptă. Mie mi-e teamă. Nu, nu de efort. Ci de traseu. De locurile pe unde vom merge. De defecţiunile care pot apărea la biciclete. Încerc să mă liniştesc cu gândul că 5 ore pentru a face 55 km sună rezonabil. Mergem doar să terminăm cursa. La o adică ajungem şi pe jos la Snagov. În fine, om vedea. Primii paşi i-am făcut. Ne-am înscris şi plătit. Ce mă distrează e că acum Gabi începe să aibă îndoieli. Cum să se mai antreneze... Pe unde să se mai antreneze... Cu ce să se mai energizeze... Bravo Gabi! AMR 8 zile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu