vineri, 18 martie 2011

Umbra lui Liverpool la Anfield

Sunt meciuri şi meciuri. Meciuri care din primele secunde ştii că le vei ţine minte peste ani dar şi meciuri care doar mimează fotbalul. Înainte de culcare, aseară, a început Liverpool–Braga. Europa League. Ca orice fan Liverpool am vrut să mă uit. Dar nu am rezistat decât vreo zece minute. Nu din cauza somnului. Din cauza jocului. Un joc fără rapiditate, fără precizie, fără tactică, fără viziune. Parcă se juca în curtea şcolii. Uneori şi acolo vezi mai multă ambiţie. Ce dor mi s-a facut de acei minunaţi si nebuni cormorani din urmă cu cinci-şase ani!
Îmi pare rău să o spun, poate nici nu am dreptul să o spun - nu am văzut decât 10% din meci - dar aseară, pe Anfield, Liverpool a fost doar o umbră. M-am culcat cu speranţa că, poate, cine ştie, cine ştie cum, se vor califica mai departe. Dimineaţă am aflat rezultatul. Şi a venit confirmarea.
Liverpool, aseară, a fost o echipă ieftină. Mai ieftină ca braga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu