marți, 1 martie 2011

D'ale Anei (Ianuarie-Februarie 2011)

Din categoria “Aşa întrebare, aşa răspuns”
Înainte de culcare:
- Ana, îmi dai voie să strâng jucăriile împrăştiate pe patul meu?
- Sigur că da!


Din categoria “Săracu’ copil. Nu-i cumpărăm niciodată nimic”
- Azi e cea mai fericită zi din viaţa mea.
- De ce?
- Pentru că tata mi-a cumpărat DVD-ul (n.r. Kemy Curiosul) şi casca de bicicletă


Din categoria “Noi vom lucra la Fisc”
- Acum că sunt pensionară o să stau şi eu pe acasă. Să mă uit la TV... Să fac mâncare...
- Ba nu, Nana! Tu trebuie să mergi la servici’. Să câştigi bani şi să plăteşti taxe!


Din categoria “Moşteniri”
- Eu o să moştenesc talentele la toţi din familie. De la tata, talentul pentru sport (!). De la mama talentul de croitoreasă(!!!). De la mine talentul de karatista (!!!!!!!!!!). De la bunicu' talentu' de scriitor. De la Mamai talentul de mâncat dulciuri. De la Nana talentul de şefă. Şi de la Babi talentul de stat cu copii.


Din categoria “Anagrame”
- Mie-mi place apa "crăcălită"
- Sensei ne-a pedepsit pe toţi pentru că câţiva au fost "indisplicinaţi"


Din categoria “Pe asta o luaţi ca axiomă”
- Capul este mijlocul!


Din categoria “Iubire şi Onoare”
- Tata, să nu te prind că îţi iei şi a doua nevastă!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu