joi, 17 ianuarie 2013

Adevărul despre bărbaţi

Într-o bună zi, unui tăietor de lemne îi căzu securea în apă.
Omul se puse pe jelit pentru că-şi pierduse singurul lucru cu care putea să-şi câştige existenţa.
Văzand acestea, Dumnezeu apare lângă apă şi-l întreabă care este cauza disperării sale. Omul îi explică situaţia, Dumnezeu plonjează în râu şi revine cu o secure din aur masiv.
- Asta e securea ta, omule? îl intreabă El.
- Nu, răspunse tăietorul de lemne.
Dumnezeu intră din nou în apă şi se întoarce cu o secure numai din argint.
- Asta e securea ta? întreabă El din nou.
- Nu, răspunde din nou tăietorul de lemne.
A treia oara Dumnezeu revine cu o secure de fier.
- Asta e securea ta?
- Da, asta e, îi raspunse tăietorul de lemne.
Dumnezeu, mişcat de onestitatea omului îi face cadou toate trei securile şi tăietorul de lemne se întoarce fericit acasă.
Câteva zile mai târziu, acelaşi tăietor de lemne se plimba pe malul râului cu nevasta sa. Dintr-odată aceasta cade în apă. Cum omul se puse iaraşi pe plâns, Dumnezeu apăru din nou întrebându-l care-i este necazul.
- Nevasta mea a căzut în apă, îi răspunse tăietorul de lemne printre suspine.
Atunci Dumnezeu sare în apă şi apare cu Catherine Zeta Jones în braţe.
- Asta este nevasta ta? întreabă El.
- DA! urlă omul.
Atunci Dumnezeu, furios, îl luă la bani mărunţi:
- Îndrăzneşti să mă minţi?!! Ar trebui să te blestem pentru vecie!!
Atunci tăietorul de lemne începe să-l implore:
- Te rog, Doamne, iartă-mă! Dar cum altfel puteam să raspund? Dacă spuneam "nu" la Catherine Zeta Jones, data viitoare mi-o aduceai pe Penelope Cruz. Şi dacă şi atunci as fi spus "nu", a treia oară mi-o aduceai pe nevastă-mea. Şi dacă acea dată aş fi spus "da", mi le făceai cadou pe toate trei. Dar eu sunt un om nevoiaş şi n-am de unde să hrănesc trei femei. Acesta este motivul pentru care am răspuns cu "da" de prima dată.

MORALA: Bărbaţii mint numai din motive perfect oneste şi logice... ÎNTOTDEAUNA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu