duminică, 6 ianuarie 2013

424

Până azi recordul meu de kilometri făcuți pe bicicletă, săptămânal, era de 266. Până azi. New personal best = 424 km. Am avut o săptămână bună. 14 ore pe medicinală. E drept, orele la care am mers nu au fost cele mai normale însă după cinci zile deja mă apropiasem de vechiul record. Asta animat fiind și de tradiționalele excese gastronomice. 
Așa că vineri seara mi-am zis: Răzvă, trage tare. Mai două zile să-ți bați recordul și să-l duci cât mai departe. Să îți fie greu să-l bați. Așa că 8 episoade din Anatomia lui Grey mai târziu, patru ieri și patru azi, am dus totalul săptămânal la 424 km. Știu că sunt unii în stare să facă distanța asta într-o singură zi - da, cu bicicleta - dar nu cred că voi ajunge niciodată sa am o astfel de rezistență. Și nici grad de nebunie. 
424 km. Nou record personal. Săptămânal. Deocamdată. Și pentru ceva vreme de acum încolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu