luni, 29 octombrie 2012

Dwarfii Morenari

Băi! Să înnebunesc! N-am apucat să vă zic aici, pe blog... Sunt un dwarf morenar! Cum am ajuns eu aşa ceva?
Păi, după ce până în primăvară ieşeam cu bicicleta doar cu Gabi, din aprilie-mai ni s-a alăturat şi Sorin. Apoi în vară, spre toamnă, am mai ieşit şi cu Gabi State. Şi cu Dragoş Manole. Şi cu Alex Florea. Aşa că la un moment dat, acum vreo două săptămâni, Sorin a zis că dacă grupul se tot măreşte ar fi bine să ne luăm şi noi un nume. La mişto i-am răspuns că dacă eram şapte - nu număraţi eram/suntem doar 6 deocamdată - puteam să ne numim "Cei 7 Magnifici". Sau, la o adică, de ce nu, cei "7 Pitici". Ne-a plăcut termenul de dwarf el având legătură şi cu piticii în ale ciclismului care suntem dar şi cu personajele din folclorul scandinav. Scandinavi cunoscuţi pentru spiritul lor de aventură. Apoi, cum morenar am fost toată viaţa, ce altă titulatură decât "Dwarf Morenar" puteam să capăt?
Între timp vă informez că ne-am făcut blog (dwarfiimorenari.blogspot.com), ne-am făcut grup pe FB, am reuşit să facem câteva ieşiri împreună, grupul începe să se închege. Nu pot decât să mă bucur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu