duminică, 4 noiembrie 2012

Primul Bonus

Ziceam duminica trecută că până la primăvară voi considera orice ieşire cu bicicleta ca bonus. Azi am avut parte de primul bonus. Moreni - Proviţa - Ocina de Jos - Breaza - Călineşti - Moreni. Mă gândeam de câteva luni la traseul ăsta. Din august, când în Adunaţi am luat-o la stânga spre Bezdead & Ulmet iar în dreapta ştiam că-i Breaza.
Cum a fost? Păi au fost 3 ore şi 23 de minute de pedalat. Și 76.38 km conform ciclocomputerului. 75.8 km conform Bikemap.net. Dar Bikemap-net-ul nu ştie că eu urc Proviţa în zig-zag :)
Ar mai fi fost o variaţie. În Lunca Prahovei am văzut indicator spre Măgureni. Mă mânca ghidonul să o fac la dreapta şi să mă întorc acasă pe Ruda. Dar asta, poate altă dată ;) 
Deocamdată ăsta a fost primul bonus. Super-bonus!


Traseu de bicicleta 1897368 - powered by Bikemap 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu