duminică, 28 octombrie 2012

Gata

Exact acum trei săptămâni am ieşit cu bicicleta pentru o tură până la Pucioasa şi înapoi pe Ulmet spunându-mi că probabil va fi cântecul de lebădă al mersului pe bicicletă în acest an. Dar, m-am înşelat. Cel puţin în ultimele două săptămâni am reuşit să ies aproape zilnic. Măcar până la Valea Lungă. Sâmbăta trecută am apucat chiar să repet Pucioasa. Iar azi am reuşit să fac o tură cu Gabi, Sorin şi Gabi S. pe Proviţa. După prînz când ploaia s-a oprit şi soarele a ieşit puţin. 
Dar e cam gata. Gata cu ieşitul pe bicicletă anul ăsta. Vremea se strică în cele din urmă. Era şi cazul. În alţi ani pe 1 Octombrie făceam poze la brumă. Bine, nu mă deranjează se merg pe frig. Dar pe ploaie, cum se anunţă, chiar nu-mi place. Şi apoi de azi s-a revenit şi la ora de iarnă. De mâine până să apuc să ajung eu acasă... şi să ies cu bicicleta... s-a şi înserat... Deci, cam gata cu ieşirile pe bici anul ăsta... De acum până la primăvară voi considera orice ieşire drept un bonus. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu