luni, 4 iunie 2012

Closure

După publicarea rezultatelor la Emmedue mi-am pus tot felul de întrebări. Oare ce aş fi făcut dacă mă înscriam la cursa de 50 km? Scoteam o medie de 25 km/h? Aş fi terminat cursa sub două ore? Dar în jur de o oră şi trei sferturi? M-aş fi putut clasa pe la jumătatea clasamentului? Ar trebui să pot. Dar oare pot? Am nevoie de o "închidere". De o "încheiere". Closure în engleză sună mai bine.
Ei bine, azi am aflat. I-am luat pe Sorin şi Gabi şi duşi am fost la Seciu. Eu am luat-o cu cursiera înainte. Ei cu mtb-ul respectiv trekking-ul, după, dar împreună. Ar fi mai multe de povestit, ar trebui menţionată vrabia care a intrat direct în roată şi câinele care a intrat sub ea, nu ştiu cum, şi-a meritat-o al naibii rotiţar, bine că nu am căzut eu, dar scurtăm relatarea. Condiţiile cu siguranţă nu au fost identice cu cele din cursă. A fost mai cald. Mergând singur m-a bătut vântul cum a vrut el. În intersecţii a trebuit să o las mai uşor, să mă asigur la trafic şi chiar să opresc de trei ori, dar până la urmă am scos un timp de 1 h : 52 min : 02 sec.  Total 49.13 km.  Medie 26.3 km/h.  Onorabil. E clar. M-aş fi clasat mult mai bine dacă mergem la cursa asta. Dar, DAAAR, mă bucur că nu am renunţat la tura lungă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu