duminică, 3 iunie 2012

Campionu' lu' peşte

De câteva zile mă sâcâie o imagine. Poate dacă scriu pe blog, mi-o scot din sistem. A fost Bac-ul olimpicilor. Un băieţaş, ca să-i spun aşa, probabil component al lotului naţional de ţintar şi proaspăt picat la Bac se răţoia la reporter: "Vă place când aducem medalii, da?"
Da mă, îmi place. Îmi place foarte mult. Dar acum, ce vrei, să-ţi dăm Bac-ul că aduci medalii? Să te angajăm la Dinamo? Chiar nu putem. Dar nu dispera. La valoarea ta poţi deschide o sală, un club pentru iubitorii de ţintar şi fără să ai diplomă de bac.
A! M-am prins, poate tu voiai să dai la Drept. E, asta e, ghinion. Uite că ţi-ai dat cu stângu-n dreptu. Mai pune mîna pe o carte, vezi cât face logaritm natural din e, vezi cine a scris Floare Albastră şi mai discutăm. Poate reuşeşti să iei Bac-ul. Şi în cele din urmă ajungi şi tu la Spiru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu