joi, 1 decembrie 2011

România, te iubesc

De ceva vreme în media e dusă o campanie furibundă – România, te iubesc. Probabil exasperată de ea, acum vreo două zile Cristina a scris pe Facebook ceva de genul: “this country is getting more and more difficult to live in ... so, why love it?”.
Am avut intenţia de a vedea partea plină a paharului şi a-i raspunde “pentru că aici se află majoritatea celor dragi”. Dar, mi-a luat-o altcineva înainte. Cineva care recunoştea totuşi că deviase de la subiect. Înţelegea de fapt la ce se referea Cristina. Cum oricine trăieşte în ţara asta înţelege perfect la ce se referea ea. Aşa că am zis să fiu eu mai direct. Şi i-am răspuns: “Pentru că suntem neam de mazochişti... d-aia...”.
Ne place să suferim. Şi îi lăsăm pe alţii să ne facă rău. Să zică cineva că n-am dreptate.
Azi e Ziua Naţională. România, te iubesc. Am totuşi un dubiu... La final, pun semnul exclamării sau pe cel al întrebării?

2 comentarii:

  1. efectul maxim il obtii prin asocierea semnelor: Romania, te iubesc!?!? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Si eventual in loc sa spun "semnul exclamarii" as putea spune "semnul mirarii"...
    :)
    Da... Romania de azi ne face sa spunem asta...

    RăspundețiȘtergere