sâmbătă, 31 decembrie 2011

D’ale Anei (Noiembrie – Decembrie 2011)

Categoria: Feminin vs. Masculin
Mă suisem pe cântar.
Meli: Nu te mai urca. Că eşti o damă bine...
Ana: Tata nu e damă! El e băiaaat... E dămuleeeţ...


Categoria: Ruşine
Eu: Mă duc să mă tund
Ana: Ai grijă. Să nu te tunzi de tot ... 
Eu: De ce?
Ana: Că cheleşti! Şi nu mai pot ieşi din casă de ruşine!


Categoria: Pitici
Eu: Ce faceţi acolo?
Ana&Victor: Nimic ... 
Eu: Sigur? Pitici mincionoşi...
Ana: Hei! Noi nu suntem pitici!


Categoria: Alergii
Ana: Nu ştiu de ce, dar când scriu îmi vine să mă scarpin...
Eu, zâmbind: Fată, 'oi fi alergică la scris!
Ana, zelfemitor: Ha... Ha... Ha... Ce glumă buuună!


Categoria: Francezo-Engleza
Ana: Mâine avem Franceză
Eu: Je m’en fiche!
Ana: Ce înseamnă?
Eu, zâmbind: Întreab-o pe doamna profesoară...
Ana: Cum adică?
Eu: Păi îi spui ... Madame professeur ... ce înseamnă “je m’en fiche”?
Ana: Aaa... Gata! Ştiu!... Vrei să zici “Je m’appelle Peşte?”

2 comentarii:

  1. Curiozitate: o cunosc pe profa de franceza despre care se vorbeste mai sus? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca o stii sau nu... Cert este ca nu e mama ta... :) Mi-ar fi placut ca si Anuta sa o aiba ca profesoara pe Doamna Iarca ...

    RăspundețiȘtergere