miercuri, 30 noiembrie 2011

Karen Tarlton

Schiţam şi eu un plan pentru vacanţa de anul viitor. Fetele îşi doresc să vadă (una să vadă, cealaltă să revadă) Franţa. Şi dacă tot mergem la Disneyland (pentru una) şi Paris (pentru celaltă), mă gândeam că poate rezerv o zi o şi pentru mine. Fie un Col du Galibier + Alpe d’Huez, fie un Mont Ventoux. Nu m-am decis. Încă. În fine...
Cum mă gândeam eu la Paris, dintruna–n alta, îmi vine-n minte Place du Tertre. Pictori. Picturi. Am început browseresc pe net. Ajung pe blogul unei pictoriţe. Americancă. Din câte-mi dau seama, nu ar avea vreo legătură cu pictorii sau picturile din Place du Tertre. Singura conexiune era aceea că unul din tablourile sale purta numele pieţei respective.
Nevertheless... I-am descoperit lucrările, mi-a plăcut enorm stilul ei şi nu m-am putut abţine. Sunt foarte multe de spus, am multe argumente în luarea acestei decizii, dar acum nu am nici timpul necesar şi nici nu vreau să sune totul ca o justificare. Esenţial e că l-am rugat pe Vale să comande două din picturile ei. Ieri au ajuns la el. Aştept acum să vină în ţară. Când o mai veni. Dar important e că tablourile mele sunt deja la el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu