sâmbătă, 20 august 2011

Şi tu Philippe?

Cadel Evans, Alessandro Ballan, George Hincapie, Alexander Kristoff, Martin Kohler, Taylor Phinney, Greg Van Avermaet. Toţi la BMC. Super-echipă. Acum zece zile a semnat şi Thor cu ei. Ieri şi Philippe Gilbert.
Frate, ce fac ăştia? Ăştia de la BMC. Vor să-mi schimb echipa favorită? Echipele favorite? Să renunţ eu la Garmin? La Euskaltel? Nu. Nu renunţ. La Garmin îmi place că au acel program anti-doping. Program propriu. Iar Euskaltel-ul mă atrage cu naţionalismul lor. Să faci tu o echipă super-profesionistă cu componenţă 90% bască? Plus unu-doi spanioli, plus doi francezi, dar şi ăia născuţi în zonă. În Pirinei. Nu. Nu renunţ la niciuna.
Cum rămâne atunci cu BMC-ul? Nu ştiu. Pot să am şi o a treia echipă favorită? Sau măcar să simpatizez cu ei? 
De ce nu. Doar eu fac regulile.

Un comentariu:

  1. Kristoff a anuntat azi ca pleaca de la BMC. Pleaca la Katusha. Dar chiar si fara actualul campion norvegian pe sosea BMC-ul ramane o echipa ce promite.

    RăspundețiȘtergere