luni, 15 august 2011

Minivacanţa

Sâmbată. Plecat spre Azuga. Luat Anuţa din tabără. Mers la Moeciu de Sus. Mic colţ de Austrie. Schimbat. Mers la biserică. Botez Amalia. Întors la pensiune. Mâncat. De dupăamiază de la trei. Până seara pe la nouă. Mai ceva ca la o nuntă. Esenţialul e că ne-am simţit bine.
Duminică. Trezit pe la şapte. Cât fetele încă dormeau, plimbat prin zonă. Mi-ar plăcea să ajung pe acolo şi cu bicicleta. Mâncat de dimineaţă. Plecat spre casă. Ajuns pe la ora unu. Mâncat. Iar! Bicicleţit puţin. Vreo douăzeci de kilometri. Că la Valea Lungă începea să picure. Văzut finalul Turului Beneluxului. Câştigat de Boasson Hagen. Seara editat câteva fotografii. N-am mai făcut asta de ceva vreme. Apoi urmărit filmuleţe din tabăra Anuţei. Văzut finala de la Montreal. Nole l-a învins pe Mardy Fish. Încă un record. Câştigat cinci turnee de Masters într-un singur an. Prins şi un episod din Anatomia lui Grey. Mă rog, ăsta s-ar încadra deja la ziua de luni.
Luni. Sfânta Maria. Zi liberă. Trezit de voie. Mers la biserică. Pregătit masa. Mama: fugit trei ore din spital. Serbat Anuţă. Dupăamiază jucat tenis. Două ore. Inaugurat oarecum noul teren de tenis de la club. Nu mai jucasem din decembrie. Şi meciul ăla fusese la dublu. Ultimul la simplu a fost în septembrie. Anul trecut. Cu Leo. Luat Ană de la karate şi întors acasă. Ană  luat Raluca pe la noi. Pentru o oră. Timp în care am ieşit la o mică plimbare pe bicicletă. Deee! Trebuie date jos kilogramele moeciene! Se face seară. Stat puţin pe net şi pregătit de culcare.
Cam aşa ar putea arăta, şi pentru alţii, minivacanţa ce tocmai se încheie. Pentru mine, ăsta e doar începutul vacanţei.

2 comentarii:

  1. 1) Razvan, cum e cu vacantza care tocmai incepe? Avem sansa sa jucam tenis impreuna cat sunt la Moreni? Din partea mea, pot sa joc si zilnic... Abia astept! Si zici ca au deschis terenul de la Club...? 2) Moeciu de Sus... tocmai ieri am dat peste niste emailuri mai vechi cu propunearea din 2006 de a ne vedea la Gradistea (langa Moeciu). Am redeschis pagina de net. Superb! Acolo vreau sa merg anul asta vreo doua zile cu copiii. Au si teren de tenis ;-) ! Si acum postarea ta imi confirma ca nu trebuie sa ratez o vizita acolo. Pe curind,cu drag, Leo

    RăspundețiȘtergere
  2. 1) Leo, da avem sansa sa jucam. Din Mai se tot chinuie sa aranjeze terenul de la club. Ura! Au reusit, in sfarsit. Jucam cand veniti. Chiar zilnic, de ce nu. Dar, nu stiu cat rezisti tu in teren cu unul care returneaza toate mingiile aiurea. Pe bune, cred ca va fi extrem de frustrant pentru tine sa vezi ca nu putem realiza cateva schimburi mai lungi de mingii.
    2) Da, Cheile Gradistei, Moeciu, Fundata, Sirnea... zona superba... Oricum daca ajungi cu baietii pe acolo eu iti recomand sa mergi in timpul saptamanii. Sambata am ajuns la Moeciu pe la ora 11. De atunci si pana seara tarziu masinile au trecut in continuu pe sosea... Una dupa alta, una dupa alta...
    Pe bune, nu stiu unde au avut loc cu totii. Ba mai mult, in timpul asta, cred ca au trecut 20-30 de persoane intrebe de locuri libere la pensiunea "noastra". Frate! Cum sa bati atata cale fara sa te asiguri ca ai unde sa te cazezi? Mai ales intr-un astfel de weekend prelungit...

    RăspundețiȘtergere