miercuri, 3 august 2011

D’ale Anei (Mai–Iulie 2011)

- Tata, strângi tu jocul?
- Eu? Tu te-ai jucat, tu să ţi-l strângi!
- Ooofff !!! ... Ce nu-mi place când ai dreptate ...


- Hai fată, nu-mi dai mie măcar umbrela? Ai primit atâtea... (ca premiu la Cupa Emmedue)
- Nu! Ştii tu cât am muncit pentru ele?
- Dar ştii tu cât am muncit eu pentru bicicleta ta?
- Dar ştii tu cât am pedalat ca să câştig?
- Păi n-ai câştigat. Ai terminat pe doi. Ai căzut la start. Noroc că ţi-am luat bicicleta asta bună...
- Eeh! Spui asta doar pentru că eşti invidios...


- Ha ha ha! Eşti mai gras ca mine!
- Da. Oi fi eu mai "gras" dar sunt şi mai înalt...
- Eee... Eşti înalt pentru că eşti gras!


Ana citea inscripţia de pe cupa care am primit-o la Săruleşti. SA...RU...L...E..S...T...I... B...I...Kappa...E... R...A...C...E...
- Da fată, dar se citeşte "Săruleşti Baic Reis". Adică Săruleşti e localitatea, "bike" înseamnă bicicletă în engleză iar "race" înseamnă cursă. Sau "race" mai poate însemna rasă. Ştii tu ce e aceea o rasă? Ca rasele de oameni, ca rasele de câini...
- Da. Ştiu. Sau ca rasele de biciclete ...


Facem educaţie. Meli i-a spus Anuţei să nu stea în fund pe scări pentru că "răceşte la ovare şi nu mai poate face copii". A doua zi Ana vede o prietenă stând în fund pe scări şi strigă spre ea: "Raluca! Nu mai sta pe scări! Că răceşti la maxilar ..."


- Eu nu mănânc cireşe nespălate...
- De ce?
- Pentru că au fost date cu "intoxicid"


- Tata, trebuie să vorbim cu Sensei.
- De ce?
- Să vedem dacă ne dă concediu... De la karate... Că dacă nu îmi dă concediu, nu putem pleca în vacanţă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu