joi, 11 august 2011

Bikewear.ro

Din scurta mea experienţă de cumpărător ciclist. Sunt şocat de ce mi s-a întâmplat. Comand ieri la prânz pe bikewear.ro un tricou şi pantaloni.
Ora 12:22. Primesc e-mail. Status comandă: Pending
Ora 12:27. Primesc telefon de la ei. Au verificat şi au produsele în stoc. Sincer, la asta mă şi aşteptam. Să aibă în stoc ceea ce spun că au. Am mai avut eu de a face cu siteuri, româneşti ce-i drept, cu un webdesign mai atrăgător, cu tot ce vrei si ce nu vrei, dar care mi-au dovedit contrariul. Chiar dacă respectivii sunt foarte amabili şi încearcă să-ţi ofere altceva echivalent, nu e tocmai ceea ce îţi doreai tu. În fine, asta e altă poveste. Fiind prima mea comandă, vor doar să ştie dimensiunile mele  (înălţime, greutate) pentru a se asigura că ceea ce am comandat mi-e şi bun. Da, mi-e bun. Bănuiam asta. Mă informasem înainte.
Ora 12:49. Primesc e-mail. Status comandă: Confirmed.
Ora 14:21. Primesc e-mail. Status comandă: Shipped.
Azi: Primit coletul. Uaaau! Asta da expeditivitate. Băieţi, ţineţi-o tot aşa. Un client mulţumit e un client care va reveni. Cu siguranţă.

2 comentarii:

  1. Just for the record. Echipamentul e o copie a echipamentului celor de la Credit Agricole. Pantalonii sunt cei clasici însă tricoul e o replică a tricoului verde câştigat de Thor în TdF 2005. Cand l-a câştigat pentru prima oară dar fără a câştiga vreuna din etapele acelui an. Oricum a strâns punctele ca o furnicuţă. Ha! Ha! Ha! Să-l compari pe Thor cu o furnică!?! Dar dacă aşa a fost... Mereu printre primii la sprinturi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am avut o experienta asemanatoare comandand pe www.bikewear.ro . Intr-adevar nu te astepti la asta de la magazinele online romanesti. In plus sunt extrem de multumit de calitatea echipamentului de ciclism achizitionat de la ei.

    RăspundețiȘtergere