joi, 17 iulie 2014

Soc cu lămâie

Azi, în magazin, mi-au picat ochii pe o sticlă de suc. "Soc şi lămâie" scria pe ea. Nu mă prea dau eu în vânt după sucuri dar parcă simţeam deja gustul de soc şi lămâie, rece, gâdilându-mi papilele gustative. N-am mai stat pe gânduri. N-aveam nici prea mult timp la dispoziţie aşa că am înfipt mâna în ea şi-am pus-o în coş.
Acasă, la masă, cu un pahar în faţă. Gust. Nu-i rău. Se simte lămâia... Se simte şi socul... Hai să vedem ce scrie pe etichetă...
Apă, zahăr, dioxid de carbon (nu am apucat să vă spun dar era carbogazoasă), suc de lămâie (4%), acidifiant, stabilizatori, conservant şi aromă extract din flori de soc (.....). 
Am zis că nu văd bine ce scrie în paranteză... Mă mai uit o dată. 0.0006%
Zero... virgulă... zero... zero... zero... şase.... La sută !!??
Fraaate... Sucul ăsta nu e cu soc şi lămâie.... E cu ŞOC şi lămâie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu