vineri, 25 iulie 2014

Munca năbădăilor

Ieri a plouat mai toată ziua. Deşi asfaltul începea să se usuce, îmi propusesem să nu ies. În primul rând pentru că tocmai îmi curăţasem întreaga colecţie. În al doilea, pentru că se apropie Shimano Summer Challenge. Şi voi cicla suficient următoarele două săptămâni.
Ei bine, ştiţi că socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg...
17:20. Eram pe la mama lui Meli când mă sună Gabi. Nu ieşim puţin? Tentat să mă murdăresc nu prea eram dar posibilitatea de a forma un grup de şase voinici m-a dat pe spate. Nu puteam refuza aşa ceva. 20 minute mai târziu plecam spre Valea Lungă. De acolo am luat-o spre Sultanu.
În fine, ne întoarcem noi de la baza lui mini-Zonc, eram în zona vălurită, când, în vârful unui ciot, o băbuţă stătea pe o treaptă în faţa curţii. Trece Sebi în forţă. Îl urmează Gabi, Alex şi Olimpiu. Mă apropii. Luci după mine. Aud cu un efect Doppler pe băbuţă zicând: "Iată munca năbădăilor, maicăă..."
Înţelepciune populară tată, ce mai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu