sâmbătă, 28 decembrie 2013

Finishing the unfinished business

Azi am ieșit o tură care avea un singur scop. Acela de a termina ceea ce n-am terminat acum două zile. Olimpiu m-a însoțit. Și Alex ne-a însoțit până în Valea Lungă dar și Viorel până la baza cățărării pe mini-Zonc. 
Ei bine am plăcerea de a vă informa am urcat eu în zig-zag dar am urcat întreg segmentul pe bicicletă! Nu credeam că e posibil dar când l-am văzut pe Olimpiu în fața mea nu puteam să mă las mai prejos. Chiar dacă el a avut avantajul unui pinion de 32 pe spate în comparație cu 28-ul meu... I DID IT! Gata frate! Am reușit! Ba mai mult, timpul scos a fost cu 2' 34" mai bun ca precendenta mea tură cronometrată pe acolo.
Și asta nu e tot... Mai mergem noi o sută de metri după terminarea segmentului, spre foișor, și cu cine ne întâlnim? Cu Marciaaan! SuperTare frate! Venea dinspre Câmpina și mergea spre Moreni, apoi Florești ca să-și închidă tura. L-am însoțit până la ieșirea din Moreni și ne-am propus să ne reîntâlnim, dacă s-o putea, zilele astea cât mai avem vacanță.

2 comentarii: