duminică, 15 decembrie 2013

Duminicile

Ziua a început perfect. Cu un hohot de râs. Ana a compus pentru la școală, așa cum i s-a cerut, o strofă despre iarnă:
          Este iarnă, este iarnă
          Copiii se dau cu săniuța
          Este iarnă, este iarnă
          Eu mă joc cu tabletuța
A urmat, la prânz, sărbătorirea lui Meli. Big Forty. Apoi, dacă felele se duceau la culcare și afară erau 6 grade Celsius și soare am zis să mai scap din caloriile ingurgitate. Mai ales de alea din tort. Cum ai mei postesc, în mine stă baza să-l termin. 
La intrarea în Iedera cu cine mă întâlnesc? Cu maestrul Bogdan. Fusese pe Sultanu. Sau Provița. Sau micul meu Zoncolan. Eu aveam de gând să mă duc doar până-n Valea Lungă. E, până la urmă plimbarea s-a lungit până-n Vârfuri. Plus o semi-Ruda. Ruda, unde m-a prins și apusul. O plimbare care se dorea a fi de plăcere s-a soldat cu plăcerea îmbunătățirii unui KOM. În Valea Lungă. 
Ajung eu acasă și văd că am primit sms de la Leo. Trimis cu o oră în urmă. "Sunteți acasă?". Acum suntem. Probabil vrea să sune să-i spună La Mulți Ani lui Meli. Trec zece minute. Sună tata. Vino până la poartă că am să-ți dau ceva. Chiar avea să-mi dea. Dar la poartă, lângă mama și tata era și... Leo. Ce surpriză! A venit două zile în țară și a reușit să treacă și pe la noi. N-a putut să stea prea mult dar oricum vizita lui a fost cireașa de pe tortul numit duminică, 15 decembrie 2013. 
Așa că mă înțelegeți dacă voi spune că încep să-mi placă și zilele de duminică.

2 comentarii:

  1. Razvan, cum adica "incep sa-ti placa si zilele de duminica"?! :) Ai o super-fata, sa iti traiasca. La multi ani pentru sotia ta! Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Multumim!
    Referitor la duminici... Comparativ cu sambetele, ele sunt destul de deprimante din punctul meu de vedere. Cel putin la modul general. Dar duminici precum cea de ieri, clar merita tinute minte.

    RăspundețiȘtergere