sâmbătă, 7 decembrie 2013

Cu bicicleta prin zăpadă

Toată săptămâna am interogat prognoza. Pot ieși în weekend? Cu bicicleta? Prognoza zicea: da, da... da, da... Azi era ziua perfectă. Vineri noapte doar minus 3 grade Celsius. Maximă de 5 Celsius anunțată pentru azi. Soare. Şi cer senin. Perfect!
La prânz m-am suit pe bicicletă și dus am fost. Aveam planificată o tură pe Sultanu, Provița, Câmpina, Florești și înapoi acasă. Vreo 70 km. Vreo trei ore. Două segmente mă așteptau pentru a-mi îmbunătății timpii: Micul meu Zoncolan și apoi urcarea dinspre Provița spre Poiana Câmpina. Apoi, după ce ieșeam din Câmpina pe DN1 mă aștepta din Bănești până-n Florești un alt segment pe care aveam de gând să-mi încerc puterile pentru prima oară. 
Dar uite că planurile mele au trebuit modificate. În Iedera, soarele a fost ușor-ușor înlocuit de o pătură de nori. Foarte frumoşi şi pufoși. Apoi norii se transformă în ceață. Ce ceață frate? Era zăpadă în toată regula. Care venea să te înghită.
Fugi înapoi spre Moreni ca să te întâlnești cu Olimpiu. Tocmai te sunase ca să-ți spună că ar ieși și el. Hai că poate mai furați câțiva kilometri împreună până zăpada ajunge în marele municipiu. Bun. Întâlnit cu Olimpiu și decis să mergem spre Dițești. Spre nord, clar nu avea rost să o luăm. Nu trecem bine granița dintre județe și ne prinde zăpada. Hai înapoi! 
Și vino frate înapoi pe o zăpadă... Și pe un vânt... Hai că zăpada și vântul au fost cum au fost... dar șoseaua... Şoseaua a devenit udă... Strânge frate din buci când cobori Bana... Că nu ştii unde e ud şi unde e deja polei... În fine... Am ajuns acasă cu bine. 
Una peste alta, m-am plimbat totuşi 25 de kilometri... M-am ales și cu niște poze draguțe... Olimpiu chiar a folosit una din ele pentru prima lui poză de profil pe Strava. Mi-am făcut şi cont pe Instagram. Ca să-mi pot sincroniza turele pe Strava cu poze făcute pe parcursul lor... Deci chiar dacă tura nu a ieşit aşa cum plănuiam, a avut multe plusuri. O tură pe care o voi ţine minte. Cu siguranţă.

2 comentarii:

  1. Hehe, frumoasa tura, cu emotiile de rigoare! Cand esti pe bicla te gandesti sa scapi cat mai repede, dar cand ajungi acasa esti bucuros ca te-ai ales cu o noua experienta de povestit nepotilor! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. You are doing it wrong! uite aici:
    https://www.behance.net/gallery/23312461/SNO-doing-the-ride-thing

    sau aici:

    http://iasivezi.com/wp-content/uploads/2015/03/HD-part-11-27.jpg

    RăspundețiȘtergere