marți, 12 noiembrie 2013

D'ale Anei

Vine Ana de la şcoală, intră în birou, îl pupă pe tata şi se aşează pe fotoliul meu. Deschide sertarul de la birou. Tata îngheaţă. Nu zice nimic. Ana închide sertarul. Se duce la el şi-i zice: Bunicu', da' nu e corect... Tata şi-a mai luat o cameră ! ... 
Tata, ce să mai facă... A trebuit să recunoască: Păpuşica... Camera asta e de fapt a ta. Am luat-o ca să ţi-o dăm de Sf. Nicolae. Dar dacă ţi-ai băgat nasul unde nu trebuia, poţi să o iei de acum.
Ajung şi eu cu Babi. Tata mă informase deja la telefon. Ana coboară din birou. Toată un zâmbet. Mergem spre casă. Îi zic Anei: Fată, să ştii că pentru camera asta nu am luat niciun card de memorie încă. Dacă nu-ţi băgai nasul în sertarul meu, pe 6 Decembrie primeai şi cardul de memorie. Acum trebuie să-ţi cumperi singură unul.
Când a venit vorba de a scoate bani din propriul buzunar, stă fata mea câteva secunde pe gânduri şi zice: 
- Ştii ce? Îţi dau camera înapoi şi până pe 6 Decembrie uit de ea...

2 comentarii:

  1. Hehe, ce tare! Ma duc sa deschid si eu sertarul?! :) Daca am nevoie de un sfat in privinta unei camera, stiu la cine sa apelez.:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Bogdane, poţi să deschizi sertarul dar nu mai găseşti nimic prin el... :)
    Sfaturi despre camere (foto) oricând... Dar să ştii că, la fel ca şi pentru cursieră, trebuie să stângi şi să strângi... Sau să speri în continuare că tatăl tău va câştiga la loto.. :)

    RăspundețiȘtergere