luni, 19 august 2013

Pohtele ce-am pohtit

Pentru că sâmbătă am făcut ce au vrut ele, ieri mi-am luat fetele dis-de-dimineață și le-am dus la Bran. Să viziteze împrejurimile vreo două ore, atât cam cât aveam eu de gând să merg cu bicicleta. Moeciu, Fundata și apoi încă vreo 5-6 km spre Rucăr până la un segment pe Strava pe care pusesem ochii. Da. Am ajuns să mă uit și după segmente pe acolo pe unde mă plimb. Devine obsesie. Știam că pe urcările lungi n-aveam nicio șansă în fața meseriașilor care au trecut pe acolo. Însă când e vorba de un scurt sprint, care poate presupune și cățărare, mă descurc (înainte de a-mi da duhul). Bun. Ce să vă mai zic. După ce am ajuns în Bran și salvat activitatea am descoperit cu plăcere că pe respectiva cățărare am avut al doilea timp. Dar și pe celelalte cățărări m-am descurcat onorabil. Chiar dacă n-am ajuns în Top10 m-am plasat pe la mijlocul clasamentului. Pentru un babac care la anu' schimbă prefixul (și clasa la concursuri)(vai de curu' meu că foarte mulți de la 40+ sunt mai meseriași ca tineretul) e mulțumitor. 
În plus, am fost surprins că și pe coborâre nu am fost rău deloc. La cât de căcăcios sunt pe coborâre tot am scos al 8-lea timp pe bucata Fundata-Bran. Iar pe alte două segmente Fundata-Moeciu am fost imediat sub Top10. Ceea ce înseamnă că pe Moeciu-Bran eu am continuat să trag în timp ce ceilalți au lăsat-o mai moale.
Oricum duminică mi-am satisfăcut pohta ce o pohteam de mai bine de doi ani: să urc cu bicicleta de la Bran până-n Fundata. Tăiem și Branul de pe listă.
Dar pohtele continuă. 
Au continuat azi cu o tură până-n Pucioasa. Am mers până acolo în special pentru cele două urcări pe Ulmet. Cea dinspre Vârfuri unde pierdusem KOM-ul cu două săptămâni în urmă, dar și cea dinspre Diaconești pe care deși am mai fost, nu o aveam track-uită vreodată. Concluzia: Lipsea Dițescu din clasamente și chiar eram curios să văd pe unde mă plasez. 
Rezultat(e): KOM recucerit pe Ulmet dinspre Vârfuri și loc trei pe Ulmet dinspre Diaconești. Pohtă ce-am pohtit satisfăcută și azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu