marți, 4 iunie 2013

Laudă-te gură...

Laudă-te gură...
V-am zis ieri că pe ultima coborâre la Măcin m-au depăşit patru amatori de-ai mei. M-am gândit să-l întreb pe Cristi dacă ştie (sau poate afla) al câtelea am trecut pe la PC4 unde era el arbitru. Azi am primit răspunsul. Al 47-lea. 
Carevasăzică în vârful muntelui eram virtual pe locul 47. La baza lui, cu cei patru care m-au depăşit ajunsesem pe 51. Avand în vedere că am terminat pe 37 la general înseamnă că pe falsul plat am depăşit 14 contracandidaţi. Nu-i aşa? Aşa-i. 14! Cum ziceam... Laudă-te gură...
Bănuiam de ceva vreme că contratimpul pe fals plat e ceea ce mi se potriveşte cel mai bine dar asta a fost prima probă ... să-i spunem ... palpabilă.  
Acum însă trebuie să luăm în calcul şi distanţa. Unul a fost "contratimpul" de 9-10 km de la Măcin şi altfel ar sta lucrurile dacă aş fi pus să fac unul de 90 de kilometri. Aşa că, Răzvane, ciocul mai mic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu