marți, 16 aprilie 2013

Visul

Acum aproape două săptămâni am avut un vis. Un vis cam ciudat. Am visat că doi peşti săriseră dintr-un acvariu. Iar eu toată noaptea am alergat să găsesc un alt acvariu în care să-i pun. Ţineam câte unul în fiecare mână şi căutam orice sursă de apă ca să-i menţin în viaţă. Chiar şi câteva picături dacă găseam pe undeva, cu ele îi udam aşa cum fac salvatorii cu balenele sau delfinii eşuaţi pe plaje. Ştiu, balenele şi delfinii sunt mamifere, dar ideea era că voiam să-mi menţin peştii în viaţă. Bun. Într-un final, spre dimineaţă, am găsit un acvariu în care să pun cărăşeii. S-au întors acolo unde le era locul.
Două săptămâni mai târziu, realizez că după 13 drumuri la Bucureşti în 11 zile, am fost nu un salvator - salvatorii sunt nişte doctori excepţionali - ci un fel de cărăuş. Cărăuş pentru ambii mei părinţi. Dar de azi sunt amândoi iar acasă. Acasă, în acvariul lor. 
Cine spunea că visele nu devin realitate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu