luni, 1 aprilie 2013

D'ale Anei (februarie-martie 2013)

- Ana, nu te mai uita cu binoclul când maşina merge...
- De ce?
- Pentru că ameţeşti şi vomiţi
- Da? Vreau să vomit.
- De ce?
- Ca să nu merg mâine la şcoală. Aşa face Petruţ.


Are fata asta o memorie... Într-o dimineaţă:
Meli: - Uite ia caietul ăsta pentru la lectură.
Ana: - Bine. Dar are două foi deja scrise. 
Meli: - Nu-i nimic le rup acum. Sunt cuvinte cu "ge" şi "gi".
Ana: - Da. Le-am scris când am fost cu maşina în Italia.
Nota redacţiei: Acum mai bine de un an "am fost cu maşina în Italia"


Pe Ana o durea în gât. Meli îi spune: "Vorbeşte şi tu mai puţin". Pleacă Meli. 
Ana, încet: "Da... Da... La Paştele cailor!". 
Apoi, spre mine: "Tata, dar ce înseamnă Paştele cailor?"


După vreo două săptămâni de stat acasă, din cauza varicelei: "Şi o să-i spun eu lui Adi, că nu e bine să stai acasă. El nu o să creadă, că el zice că e bine să nu mergi la şcoală. Dar eu m-am săturat acasă. M-am săturat şi de televizooor... şi de tableeetă.... "


- Auzi fată, dar la Olimpiada sportului şcolar vei avea de concurat şi la kata şi la kumite?
- Nu ştiu. Dar sigur o să fie şi kata şi kumite...
- ?!?!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu