marți, 23 aprilie 2013

Egoistul

Acum trei săptămâni am trecut prin Ploieşti să-i iau Anei bilet la LaLa Band şi văd că cu doar cu o zi înainte, tot la Casa Sindicatelor, vine Radu Beligan cu Egoistul. Aşa că pe lângă cele două bilete la LaLa am luat şi două bilete la Egoistul. Pentru mine şi Meli. Ana ştiam că va avea antrenament la karate şi că nu va renunţa la el chit că soarbe piesele de teatru mai ceva ca desenele animate.
Bun. Şi ajungem noi aseară la Egoistul. Surprise! La intrare, pe afiş: ANULAT! Rahat! Mă duc la casa de bilete unde mi se returnează banii. Întreb totuşi de ce a fost anulat. "Păi s-au vândut doar 100 de bilete. Când sala are 700". Dau să plec. Dar mâine? Se ve ţine LaLa Band-ul? "Da... Cum să nu?"
Şi atunci cum dracu să nu ajungi să te întrebi ce se va alege de naţia asta? Un oraş ca Ploieştiul, plus împrejurimile (că acolo l-am văzut pe doctorul Hermenean) nu e în stare să strângă decât 100 de doritori în a-i savura pe Beligan şi compania, în schimb nişte piţiponci joacă a doua zi cu casa închisă. Iar asta, în condiţiile în care un bilet la Egoistul costa jumătate din biletul VIP pe care trebuie să-l plăteşti pentru a-i vedea pe lălâi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu