luni, 10 decembrie 2012

1000

Nu ştiu cum sunt alţii dar despre mine pot spune că nu-mi plac în mod deosebit cifrele rotunde. Din toate numerele mele favorite - da, am şi eu numerele mele favorite - doar unul e rotund. Şi ăla-i pentru că e ziua mea de naştere. 
Cu toate astea nu pot spune că nu-mi face plăcere când trec de o barieră. Poate nu una de natură fizică ci poate doar de una psihologică. Iar când pentru a scrie un număr am nevoie de un digit în plus faţă de ce aveam nevoie înainte, da, nu pot să nu tresar un pic...
De aproape trei ani şi jumătate ţin evidenţa kilometrilor şi timpului petrecut în şaua bicicletei. Cu cele aproape două ore petrecute aseară pe medicinală am trecut de pragul de 1.000. Una e când vezi un total de 998 şi alta când vezi 1000.
O mie de ore pe bicicletă. În aproape trei ani şi jumătate. O fi mult? O fi puţin? Depinde de cum priveşti lucrurile. Oricum, e ceea ce am săvârşit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu