duminică, 6 mai 2012

Ruda-Măgureni (ver. 2.0)

După o săptămână destul de solicitantă, după o sâmbătă petrecută cu Anuţa spre, la şi de la Rm.Vâlcea, trezit la cinci, culcat după miezul nopţii, am ieşit azi de dimineaţă cu Gabi şi Sorin pe Ruda-Măgureni. Plimbare super-drăguţă. Cu surprize. Surprize plăcute. Sorin a venit cu camera GoPro. Nou-nouţă. Sorine, aştept filmuleţul. Să văd şi eu fumul de care ziceaţi că a ieşit pe spate. Apoi, altă surpriză. Surpriză fără de care acel fum nu ar fi existat. C.J. Prahova a asfaltat încă vreo 3 km din drum. E drept asta a scurtat partea de off-road dar pentru mine cu siguranţă a dublat plăcerea parcurgerii acestui traseu. Să merg pe dealuri, prin păduri, pe o şosea ca-n palmă, pe o vreme excelentă, alături de prieteni, e pentru mine experienţa supremă în materie de bicicleţit. Un mod excelent de a începe ziua. Băieţi, deabia aştept să repetăm figura.

2 comentarii:

  1. Salut Razvan!

    A iesit super poza, in legatura cu filmul ... 2 ore si un pic de film ... RAW la 720p ... 8,78 GB , trebuie sa ajung la bucuresti sa il bag in calc mare ca sa il editez inainte sa ii fac upload pe youtube.

    Datele despre traseu :
    Distanta : 39,554 km
    Vit max. : 47,4 km/h ( cel putin eu )
    Vit medie: 20,4 km/h
    Timp de mers efectiv : 1h, 56 min, 27 sec ( la care se adauga pauza care am facut-o cand am facut poza )

    http://www.bikemap.net/route/1138114#lat=45.020301096095&lng=25.70539&zoom=12&maptype=ts_terrain

    RăspundețiȘtergere
  2. Sorine,
    1. Referitor poza: Se pare ca nu am facut cursul de grafician degeaba... Vezi ca a fost bine sa fac cele doua poze suplimentare pentru panoramare?
    2. Mersi pentru statistici.
    3. Referitor filmulet: Da, ar fi bine daca l-ai edita... Eventual redus pe undeva la 5-10 minute ca se vor plictisi (si ii voi pierde) cei 3 cititori de blog pe care ii am ... :))

    RăspundețiȘtergere