vineri, 11 mai 2012

Grafician

Gata. Am dat şi examenul. După patru săptămâni în care weekend după weekend am făcut naveta la Bucureşti, după patru săptămâni în care, nu exagerez, zi de zi m-am culcat după miezul nopţii tot exersând ce tocmai învăţasem, după alte trei săptămâni de pauză în care, de ce să nu recunosc, am mai uitat câte ceva, în sfârşit am dat azi examenul. 10 la teorie. 10 la proiect. Media mi-o vor scrie pe diplomă. Na, că trebuia să mă laud. De fapt, trebuia să ne laud! Pe mine si varu' Costin. Că şi el tot 10 a luat. Şi ar mai fi o fată. De la altă grupă. Suntem şefi de promoţie ca să mă exprim aşa. Cred că domnul Neacşu (trebuia menţionat) ar fi tare mândru de noi. Glumesc la partea cu mândria, dar pe bune acum, eu unul nu am prea avut noroc de profesori aşa buni ca el. Foarte rar. Şi dacă mă gândesc că el chiar e mai mic cu câţiva ani decât mine, mă apucă ameţeala. E drept, nu mai sunt la prima tinereţe. Dar, la urma urmei, am făcut cursurile pentru mine. Pentru cultura mea şi pentru că-mi place, nu pentru o diplomă, ceva în plus de pus în CV. Oricum, dacă ştiţi pe cineva care are nevoie de un grafician, freelancer, let me know. 
Meli după ce i-am povestit cum a fost, zice: Şi vă dă bursă acu'? 
Bună întrebare. La asta nu m-am gândit. Îi întreb peste o lună. Când îmi iau diploma. Măcar sub formă de discount la alt curs. Nu? 
Vrabia ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu