duminică, 20 noiembrie 2011

TVA şi altele

Încep cu altele...
Mi-am verificat statistica. În ultimele 9 săptămâni m-am urcat pe bicicleta fix de 8 ori. Din care 5 au fost după ce am înmormântat-o pe mamaie. Majoritatea pe medicinală. Îmi tot doream să mai ajung cu Feltul pe Ulmet. Măcar o ultimă dată în acest an. Ieri dimineaţă. Soare. Nu eram foarte ocupat. Am zis că dacă la prânz e frumos, fac Ulmetul. Şi frumos a fost. Unu şi jumate. 7 grade Celsius. O pereche de şosete. Două perechi de pantaloni. Un tricou. Două jachete. Două fesuri. O pereche de mănuşi. Ochelari. Pantofi. Bicicleta. Mobil şi 5 lei, just in case. Dus am fost. Se pare că mi-am pierdut din formă. Iar la modul propriu, chiar mi-am rotunjit-o. Dar asta se vedea deja pe cântar. Am ajuns în vârf după 64 de minute. De obicei făceam asta în fix o oră. Nu-i nimic... E bine şi aşa... Măcar nu m-am dat jos din şa. La coborâre mi-am batut recordul de viteză! Cu 0.1 km/h. Uimitor! Acum recordul e 69.1. Ştiu, unii vor râde. Dar eu prefer să nu-mi rup gâtul. Oricând voi prefera o căţărare în locul unei coborâri.

Acum TVA-ul...
De vreo trei luni, de când a început febra pregătirilor pentru examenul de aptitudini, Meli s-a întâlnit şi a discutat mai mult cu Carmen decât cu mine. Am ajuns să le numesc "siamezele". În fine, nu mă deranjează. Duminica trecută au avut examenul scris. L-au luat. Astăzi urma oralul. O sună Carmen aseară pe Meli. La un moment dat aud că-i zice că n-a mai apucat să citească partea de TVA. Din nou. La care eu, în gura mare: "Nu înţeleg ce aveţi voi de învăţat atâta la TVA. Trebuie doar să ştiţi că e 24%!!!" Hohote. Măcar le-am mai destins puţin...
Au luat şi oralul. De azi, fetele sunt experţi contabili.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu