sâmbătă, 11 iunie 2011

Câţi?

Am fost azi cu Ana la Târgovişte. Cupa României. Karate. La clasa ei a fost doar partea de kata. Şi cum azi a fost prima dată cand nu ne clasarăm pe podium, plânşi, ne-am permis să plecăm mai devreme spre casă. Meli era la mama ei. Fusese cu coliva la biserică de Sâmbăta Moşilor. I-am urat lui babi încă o dată "La Mulţi Ani" şi plecat-am la Bucureşti. La Decathlon. Era în plan pentru mâine. Dar noi nu lăsăm pe mâine ce putem face azi. La Decathlon, când ieşim, Ana vrea pe trambulină. Uitându-mă la cum tot sărea, parcă m-aş fi urcat şi eu. Anunţul de pe plasa de protecţie m-a făcut să renunţ. Acces permis pentru maximum 3 copii. Greutate totală 110 Kg. Cu greutatea, mă descurcam. Dar câţi copii sunt captivi în mine? Mulţi. Prea mulţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu