miercuri, 11 iunie 2014

de Rusalii

La începutul anului mi-am făcut o listă cu concursuri care sunt aşa... mai pe sufletul meu... şi la care mi-am propus să ajung din nou. Fix în weekendul care a trecut au fost programate două din ele. Sâmbătă Măcin XC şi duminică Marvin-ul de la Urlaţi.
La Măcin am renunţat să mă mai gândesc acum o lună. Urlaţi-ul e mai aproape, mă consolam. Până la urmă am renunţat şi la Marvin-ul de anul ăsta. Asta, din mai multe motive. Principalul fiind ploile din ultima vreme. 
Mi-am propus însă să fac măcar o tură mai lungă, pe şosea, duminică. Bineînţeles dacă nu plouă. Poate fac si Grand Fondo-ul pe Iunie cu ocazia asta, îmi ziceam. Dar încotro să o iau? Ideea a venit de la Gabi: "Hai să mergem pe biciclete până la Urlaţi". 
Mi-am schiţat o tură pe Strava. Insuficientă pentru Grand Fondo. Adăugat un ocol şi am făcut-o de peste 130 km. Duminică la 6.30 plec cu Sorin spre Urlaţi. În centru Titi ne aştepta pe o bancă. Merge şi el cu noi. Frumos. Se face aproape şapte fără zece până ieşim din Moreni. Vreau să-mi respect planul. Adică la 9 să fim în Urlaţi pentru a-i ura baftă lui Mancuso, frumosul nebun, prietenul nostru, speranţa noastră la un podium, participant la Marvin.
Şi aleargă-i Răzvane. I-am dus cu o medie de 27.5 km/h (ei pe mtb-uri în trena mea) până acolo. Dar ne-am îndeplinit obiectivul. Întâlnit cu Bogdan, făcut un selfie de grup, urat baftă şi plecat mai departe. De acolo am mers la pas i-am lăsat şi pe ei să stabilească ritmul. Oprit la mânăstirea Jercălăi. Mers spre Vărbila. Urcarea de acolo nu mai este aşa dură cum mi se părea acum doi ani. De aici am tras concluzia că dacă te antrenezi capeţi puteri supranaturale. Poţi schimba chiar formele de relief! 
Mers mai departe, refăcut zona de plat a RGP dar nu cu medie de 33.3 km/h ca în timpul concursului, ci doar cu 23 km/h. Oprit pentru alimentare cu apă (eu), apă şi glucide (ei). Altă pauză de două-trei minute lângă mânăstirea Zamfira. Aşa îmbrăcaţi de ciclism n-aveam cum să intrăm acolo dar odată şi odată tot voi ajunge să o vizitez. Pentru cine nu ştie deja, e pictată de Nicolae Grigorescu. Iar de acolo, spre casă. Plopeni, Băicoi, Nedelea unde ne-am întâlnit cu Vio şi Mircică iar de acolo cap compas Moreni. Apropiindu-mă de marele municipiu am zis că parcă ar mai merge şi o Iederă. Să-mi rotunjesc tura la 150 km. Mission accomplished.
Luni, Rusalii, zi liberă. Aşa că l-am scos pe Gabi la plimbare. Duminică îl învoisem motivat, chiar dacă ideea plimbării la Urlaţi îi aparţinuse. Avusese sâmbătă nu una ci două revederi de bifat. Şi pe a lui dar şi pe a Daninei. Am fost cu el o tură pe Floreşti, Brătăşanca, Stoeneşti, Nedelea şi-napoi acas'. 
Iată că planul de a participa la cele două concursuri din weekend nu s-a materializat. În schimb de Rusaliile astea am bifat două plimbări foarte reuşite. Sunt ele Măcinul şi Marvinul două concursuri la care trebuie să participi măcar o dată-n viaţă dar pentru mine chiar şi ele pălesc în faţa plimbărilor alături de prieteni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu