miercuri, 2 aprilie 2014

1:42

S-o KOM-ăi sănătos! Așa mi-a urat Cristi când a aflat de Roubaix. În "Micul dicționar de ciclism", de Cristi Faur, apărut la Editura Acășenii, găsim următoarea explicație:


KOMĂÍ, komăiesc, vb. IV Tranz. A obține KOM-uri, a câștiga KOM-uri prin efort. ♦ A merge tare, a fi cel mai tare pe Iedera de Jos.


1:43. Mă omora timpul ăsta pe Iedera de Jos. Da, era scos tot de mine. De patru ori chiar. Dar nu reușeam să mi-l îmbunătățesc indiferent ce încercam să fac. Indiferent de cum bătea vântul, de cât de odihnit eram sau de cât de "dopat" rulam... Nothing! ... Nada! ... Niente!. Începusem la un moment dat să cred că m-am plafonat. Că nu voi reuși niciodată să mi-l îmbunătățesc. Și durea. Durea mai rău decât atunci când pierdeam vreun KOM. Până la urmă filozofia Stravei e să te lupți cu tine însuți și apoi cu cu ceilalți...
Am făcut o tură. Iar. Azi. M-am înjugat acum o săptămână la Specialized Spring Classics Challenge. 1266 km în 40 de zile. Timp ar fi suficient să o termin dar vreau să mi-o scot cât mai repede din sistem. Cum coboram eu spre startul segmentului din Iedera mă fulgeră un gând: Încercăm? Încercăm! 
Să scurtăm povestea: Ajuns acasă, sincronizat tura, 1:42 pe Iedera de Jos!
Am reușit Cristi! Am reușit frate! Sau Roubaix-ul a reușit! Nu știu... Hai să spun așa: Am reușit împreună!

2 comentarii:

  1. No, in sfarsit...

    Razvan, eu cred ca trebuie sa personalizezi segmentele, sa-ti imaginezi ca au viata, stii? Si ca-ti vorbesc.

    In context, "Iedera de Jos" isi zicea: Il mai las sa'ncerce, da' pana nu vine cu-n Roubaix nu-i dau alt KOM!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ... Ma gandesc pe ce bicicleta ar trebui sa urc ca mini-Zonc / Sultanu sa-mi dea KOM-ul ... Probabil una "No name"... dar electrica ... :))

    Acum, sincer, sunt momente in care ma gandesc daca nu cumva Roubaix-ul are de fapt un efect placebo... Sa nu fie o problema in capul meu ...

    Pe de alta parte ma gandesc ca daca am reusit sa-mi imbunatatesc atatia timpi in ultima vreme, eu avand cu aproape 10 kile mai mult decat anul trecut, nu se poate sa fie doar problema de mental. Poate legenda are si ea meritele ei in povestea asta...

    RăspundețiȘtergere