luni, 13 ianuarie 2014

Retrospectiva...

N-am mai scris de ceva vreme. Cât încă eram în vacanţă puteam (aveam de gând) să fac o retrosprectivă a anului trecut. Dar ce am avut de spus, am cam (s)pus deja pe blog pe parcursul anului. Singurele evenimente notabile ce trebuiau adaugate erau cele petrecute la sfârşitul de an. Total anual 14.015 km pe bicicletă (record personal) şi naşterea noii finuţe: Sofia Maria.
A reînceput apoi obişnuita nebunie de la serviciu... Nebunie pozitivă totuşi...
A trebuit să văd şi ce se întâmplă cu piciorul meu drept... Nu v-am spus până acum dar de ceva vreme mi se tot umfla peste zi. Peste noapte se mai retrăgea dar fără să revină la normal. Nu mă durea, însă mă punea pe gânduri... Mi-era frică să nu fie vreun cheag pe undeva... Rămas de la căzătura din august când am fost prin pădure de la Diţeşti pân' la Măgureni. Apropo, nici de căzătură nu cred că v-am spus. Scurtă reprezentare: bicicleta a făcut o tumbă şi a căzut fix cu foaia mare peste gamba povestitorului întins deja pe jos. În fine am rezolvat-o şi pe asta... Adică investigat şi nu e niciun cheag vizibil. E o tromboflebită cauzată de nişte varice profunde. Tratament minimum 6 luni. Dar am voie să fac mişcare. Mişcarea e chiar recomandată... :)
Între timp mi-am făcut şi un set de analize. Totul perfect. Asta deşi în ultimele două luni am cam dat iama prin mâncare şi-mi era că cel puţin glicemia şi colesterolul vor bate toate recordurile. Dar uite că nu pot să fiu KOM peste tot... :))
Apoi mai trebuie menţionat că m-am simţit extrem de flatat zilele trecute când Marian Frunzeanu m-a invitat să ieşim la nişte ture. Însă pentru astfel de ieşiri vreau să mai muncesc. Pentru ca nivelul meu maxim de efort să fie apropiat de cel minim al lui. Altfel, n-are rost să-l încurc.
Ar mai fi două filme excelente pe care le-am văzut de curând. La Migliore Offerta si About Time. Trebuie menţionate şi ele undeva. Pentru că Merită!
Tot zilele astea am intrat în posesia unui nou obiectiv. Ultra-wide. 14mm. Focus manual. Cel mai ieftin de pe piaţă însă cu review-uri bune. Sunt încântat de faptul că trebuie să focalizez manual. Nimic electronic în el. Mă simt ca atunci când foloseam Zenit-ul 11. Copil, din nou.
Bun. Cam asta a fost. De ce am scris toate astea? Simţeam nevoia să scriu ceva. Orice. Uite că m-am trezit făcând ditamai retrospectiva. 
Şi cu asta, cred că am terminat şedinta de azi, dr. Blog...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu