sâmbătă, 14 septembrie 2013

În sfârșit Târgoviște

Ieri, când fetele mi-au spus că vor să le duc azi la Târgoviște să-și ia niște cămăși pentru școală și pantofi de toamnă mi-am zis că pot să le cumpere și fără mine iar în timpul ăsta aș putea să-mi iau bicicleta și (în sfârșit) să-mi încerc forțele pe câteva segmente târgoviștene. De ceva vreme mi-am propus asta dar a tot trebuit să amân. 
Le spun eu fetelor ce am de gând și rămâne așa. Însă planul de acasă nu se potriveşte cu cel din târg. Bineînţeles că spre dimineață, pe la cinci, aud afară ploaia. Ditamai răpăiala de fapt. Nici n-am mai deschis ochii. Ce auzeam era suficient. Mi-am zis că nu e cazul să-mi fac nervi pentru încă o amânare. M-am întors pe cealaltă parte și am mai deschis ochii pe la şapte.
Conform programului merg cu fetele (dar fără bicicletă) la Târgovişte însă când ne întorceam spre Moreni văd că şoseaua era aproape uscată. Gata fetele, după ce mâncaţi şi vă aşezați la odihnă eu iau maşina şi tot mă întorc în Târgovişte. Voiam să-mi fac de cap și apoi să mă întorc rapid acasă. Să prind măcar urcarea pe Angliru din penultima etapă a Vueltei. De mult nu am avut parte de un Mare Tur așa de strâns.
Bun. Îmi fac eu tura prin Târgoviște, trec prin cele cinci segmente pe unde aveam de gând să trec și apoi o salvez. Surpriză. Am trecut prin opt segmente. Şi am reușit ceea ce mi-am propus. Adică, am scos unul din primii zece timpi pe fiecare segment prin care am trecut. 
Trebuie să recunosc că azi, spiritul de competiție pe care Strava mi-l insuflă de obicei, a avut o soră: Emoţia. Emoţia că pedalam prin locuri pe unde am trecut doar cu maşina. Iar în maşină falsul plat sau o pantă de 7-8% pot fi uşor rezolvate apăsând ceva mai mult pedala de acceleraţie. Acum însă mergeam pe bicicletă. În meciul ăsta jucau doar plămânii şi bulanele mele. Iar eu nu voiam să mă las mai prejos decât amicii târgovișteni. De fapt, nu voiam să mă fac de râs. Iar într-un final, zic eu, chiar nu m-am făcut. 
Opt segmente. Două locuri doi, două locuri trei, un loc patru, un loc șase și două locuri opt. Uitându-mă la ele, pentru o primă tură prin Târgoviște, poate că am obținut chiar mai mult decât îmi doream.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu