luni, 25 decembrie 2017

Palmares 2017

Şi anul ăsta am reuşit sa fiu alături de Ana la absolut toate competiţiile ei de karate. Treisprezece la număr. Dintre care două în străinătate: Europenele pe stil şi Mondialele şcolii din care facem parte.
Ana a strâns 31 de medalii anul ăsta. 31 podiumuri. Aproape dublu decât cel mai fructuos an al ei de până acum. Şi credeți-mă pe cuvânt că și pînă acum a avut ani foarte buni. 
12 din medaliile de acest an au fost obţinute la campionatele naţionale stil şi interstil, europene şi mondiale:

Loc 1 - kata - Campionatul Naţional Interstiluri
Loc 1 - kata - Campionatul National Shito Ryu
Loc 1 - kata echipe - Campionatul National Shito Ryu
Loc 1 - traditional - Campionatul National Shito Ryu Traditional si Kobudo
Loc 1 - kobudo - Campionatul National Shito Ryu Traditional si Kobudo
Loc 2 - kumite - Campionatul National Shito Ryu
Loc 2 - kumite - Campionatul Mondial Hayashi Ha
Loc 2 - kobudo - Campionatul Mondial Hayashi Ha
Loc 2 - kata echipe - Campionatul Mondial Hayashi Ha
Loc 2 - kata echipe - Campionatul National Interstiluri
Loc 2 - kata - Campionatul National Shito Ryu Traditional si Kobudo
Loc 3 - kata - Campionatul European Shito Ryu

Am întrebat-o, de curiozitate, care e medalia la care ține cel mai mult. Dintre cele câștigate anul acesta. A stat și s-a tot gândit. Până la urmă se hotărăște și-mi spune: cea de la interstiluri. 
Da, la ea țin și eu foarte mult. De fapt, cel mai mult. Pentru că s-a bătut cu cei mai buni din țară. Pentru că podiumurile tuturor stilurilor au fost acolo. Pentru că a reușit să câștige acest titlu al doilea an la rând. Pentru că la acest concurs Ana a concurat răcită iar eu nici măcar un Nurofen nu i-am dat. Pentru că la acest concurs Ana nu numai că a învins toate adversarele dar și-a învins câțiva demoni care încercau să-și facă loc în mintea ei.
Eu dacă aș fi pus să spun care ar fi cea de a doua medalie la care țin, aș spune fără ezitare că ar fi argintul de la kobudo de la Barcelona. De la mondialele școlii Hayashi. 
A treia ar fi aurul de la tradiţionalul pe stil. Pentru că acolo contează atât kata cât și kumitele. 
Acestea sunt cele trei medalii - care după mine - sunt cele mai importante obținute de Anuţa în acest an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu