miercuri, 29 noiembrie 2017

Thassos dreamin'

All the leaves are brown 
And the sky is gray
I've been for a walk 
On a winter's day...

Da, frunzele-s maro, ceru-i gri şi (aproape) iarnă e. Dar de fiecare dată când ascult cântecul Siei eu nu mă pot gândi decât la vară, la căldură şi la Thassos. Thassos cu ale lui drumuri. asfaltate sau nu. Dar în special la cele neasfaltate. Şi, da, şi la mirosul de pin care te însoţea în turele pe bicicletă. 
Da, am ajuns mai rău decât câinele lui Pavlov. Clar s-a format un relfex pe drumurile spre, prin şi dinspre Thassos. Început de iunie. Atunci am ascultat pentru prima oară California dreamin'. Şi cred că zilele alea am pus-o pe repeat de zeci de ori... Zeci de ori dacă nu aproape suta...
Deci, da, Thassos dreamin' acum ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu