luni, 14 septembrie 2015

Magneţii mărturie

Câteva zile intense. Sâmbătă am fost naşi de cununie. Pentru a patra oră. Ieri, în loc de potroace, am mai bifat un Gran Fondo. Azi, prima zi de gimnaziu.
La nuntă am primit ca mărturii poze-magnet pentru frigider. Două faze legate de ei:

Unu. 
Am incercat sa fac zoom-in pe magnet folosindu-mi degetele ca pe mobil. Când am realizat că magnetul e stricat - sau cel puţin nu are această dotare - m-a pufnit râsul.

Doi. 
Azi de dimineaţă, înainte de a pleca la şcoală, Ana se uita la pozele lipite deja pe frigider.
- În poza asta arăt de nota 10... Şi în asta de 9.98... zice ea 
şi tot ea continuă:
- Tu, arăţi de nota 10 în poza asta şi de 8 în asta...
mai stă puţin şi zice:
- Iar mama... arată de 1 aici şi de 0 aici ... dar hai să-i dau un 5 şi un 4 ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu