joi, 20 martie 2014

Am ales

Citat: "Logica-mi spune: ROKH! ROKH! ROKH! Inima-mi spune: Ia-ţi o Dogma! Ia-ţi o Dogma!"


Pentru că "Big 40" se apropia şi probabil şi criza de care vorbeam în iulie anul trecut, vă anunţ că m-am hotărât. Am ales cu inima. Dar şi cu logica.
Numele ei e Roubaix. Specialized Roubaix! SL4 Elite. Alb cu roşu.
Happy Birthday to me!

Nota: Mincă (ştii că ăsta e un apelativ prietenesc, da?), dacă citeşti asta, să ştii că nu are absolut nici o legătură cu tine sau cu preferinţele tale. Oricum, cine seamănă se adună, nu?

Nota bis: Cristi... Nu mustăci! Nici tu Olimpiu. Nici tu Gabi. Leo, nici să nu te gândeşti! Şi nici tu, prietene, oricine ai fi!

3 comentarii:

  1. Am comentat ceva mai mult si mai fain, da' nu stiu cum merge blogspotu asta ca am dat "Publicati" si n-a aparut, nu-i prima oara...Fir-ar. Esenta era ca...na, "noblesse oblige", stii?, asa ca esti silit sa ai cel putin doua lungimi de Specialized in fața oricărei Meride.
    S-o KOM-ăi sănătos! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Revin cu explicații, ca sa evitam confuziile:

    KOMĂÍ, komăiesc, vb. IV Tranz. A obține KOM-uri, a câștiga KOM-uri prin efort. ♦ A merge tare, a fi cel mai tare pe Iedera de Jos.

    =)) =)) =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) Cristi, Cristi... =)) M-ai facut sa rad cu lacrimi la definitia asta... =))

    Nu stiu daca stii, dar Bogdan botezase Merida ca "racheta sol-sol cu care sa fur KOM-uri pe Strava si sa-l bat pe Razvan Ditescu" - citat "mot a mot"

    Eu o sa-i spun lui Roubaix mai simplu: "Demancuzatorul"

    RăspundețiȘtergere