sâmbătă, 19 octombrie 2013

1:43

Am KOM-ul pe segmentul de fals plat din Iedera de Jos. Din august, de când l-am cucerit, nu am mai încercat să-mi îmbunătățesc timpul. A urmat apoi Eddy Merckx Challenge. Prioritatea a devenit ca media de viteză pe fiecare tură să fie cât mai mare. Aveam de făcut cât mai mulți kilometri în cel mai scurt timp posibil. Asta însemna să-mi dozez efortul și implicit să renunț la a da totul pe segmente. Dacă nu făceam asta pierdeam mai mult timp până-mi reveneam. 
Dar cum challenge-ul s-a terminat, am început să trag iar ceva mai tare pe segmente. Prima țintă a fost Iedera de Jos. Acum o săptămână am profitat de faptul că vântul nu mai bătea din față (așa cum o face de obicei), am profitat și de plasa unei mașini pe o distanță de vreo 100-150 de metri și ajuns acasă plin de speranță văd că am scos 1:43. Același timp cu KOM-ul! Ghinion!
Azi am mai făcut o încercare. Întors acasă iar cu mari speranțe. Ce văd? 1:43. Băi fratele meu, mă lași? Tu-i mama măsii! Cât de frustrant poate fi... O SECUNDĂ! Nu se putea cu O SECUNDĂ mai puţin?
Faza e că nu e prima oară când mi se întâmplă asta. La fel am pățit prin Moșia Mică. Segmentul de la vest la est. Atunci tot repetam timpul de 2:32. Parcă-l văd și acum... Cât de stresant poate fi! Dar până la urmă l-am îmbunătățit. 
Acum sper doar ca istoria să se repete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu