duminică, 12 mai 2013

Ghiveci sătesc

După plimbarea de ieri am zis să ies și eu o tură mai scurtă azi. Planificasem să fac vreo 35-40 km dar în Ștubeie Tisa mi-am zis să o iau și spre Ulmet. Izvoru, Șuvița, Stătești. La jumătatea Ulmetului am zis să mă întorc și o iau și spre Cojoiu. Prin Vârfuri am decis să mă întorc doar să am timp să apuc să ocolesc puțin și prin Moșia Mică. Apoi și Șerbăneasa. Dar hai să o iau și prin Valea lui Dan. Bifat și Valea lui Dan. Acum, o iau și până-n vârf la Ogrea? De ce nu? Hai un mic ocol și prin Valea Mare. Și atunci, în Iedera, nu e păcat să merg și până-n cap la Ruda? Ba da... 
Ajuns acasă. Total 68.90 km. 2 ore și 36 minute. Completam în tabel și văd că am reușit ca săptămâna asta să fi ieșit zilnic cu bicicleta pe șosea. O-ho-hooo! Adevărată performanță. De când nu mi s-a mai întâmplat asta... Verifică! Din august 2010. De atunci și până acum absolut toate seriile săptămânale au fost întrerupte fie de o zi pauză, fie de o medicinală nocturnă. Frumos, n-am ce zice. Doar că acum sper să nu treacă încă trei ani până ce istoria se va repeta. Nu-i așa că sper bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu