joi, 14 februarie 2013

Rămâne cum am stabilit

Pe la ora zece vin de acasă. Fusesem o fugă pentru că mi se făcuse foame. Nu mâncasem nimic de dimineaţă. Mă duc la mama în birou să iau de la Mariana cheile de la biroul meu. Îi spun că atunci cînd vine Meli să-l sune pe tata. Urc spre birou. În faţa uşii realizez că n-am luat cheile. Coboară. Urcă înapoi. Îmi zic: Răzvane, n-ai creier... N-ai creier, faci muşchi... 
La vreo două ore după asta trebuie să plec. Cu maşina. Dau să ies din fabrică. O maşină de poliţie tocmai trecea pe şosea. Realizez că nu mi-am luat actele. Sunt în ghiozdan. Ghiozdanul în birou. Urcă. Coboară. Rămâne cum am stabilit, Răzvane.

2 comentarii:

  1. Daca nu ai ajuns sa cauti cheile pe care deja le tii in mana esti ok......

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Lasa Silviu ca in aceeasi seara mi s-a mai intamplat ceva asemanator. Tot am mai uitat ceva si a trebuit "sa fac muschi"... Imi venea sa fac un "later edit" la postarea asta ... Dar pina la urma si asta am uitat...
    :))

    RăspundețiȘtergere