miercuri, 29 august 2012

Ne-am întors

Gata, ne-am întors. Azi noapte. Sau azi de dimineaţă, nici nu ştiu cum ar fi mai bine să zic... De unde? Din excursie. Sunt multe de spus. Multe de povestit. Şi de comentat. Am făcut şi multe poze. Vreo 1200. O grămadă din care să selecţionez şi editez. Sunt şi în criză de timp. Am multe de făcut. De recuperat. Aşa că azi mă limitez la doar a face un cuprins şi când voi mai avea timp, sau îmi voi face, să detaliez. Aşadar:
Duminică: Otopeni, Zurich, Paris, Sacre-Coeur, Place du Tertre, Cawian, Musee d'Orsay, Turnul Eiffel.
Luni: Montmartre, La Defense, Domul Invalizilor, Cartierul Latin, Notre Dame, Luvru, Grădinile Trocadero, croazieră pe Sena.
Marţi: Versailles, Made of Honor, Calais, Dover, Canterbury, The Accidental Husband, Londra.
Miercuri: Westminster, Trafalgar Square, The Mall, Buckingham Palalace, Picadilly Circus, London Tower.
Joi: British Museum, Bank of England, St. Paul's Cathedral, National Gallery, Covent Garden.
Vineri: Windsor, Oxford, Stratford upon Avon, Men of the House.
Sâmbătă: Dover, Calais, Brugge/Bruges, Big mommas: Like father like son.
Duminică: Amsterdam, RijksMuseum, plimbare pe canale, Van Gogh Museum, Roterdam.
Luni: Haga, Delft, Antwerpen, Gent.
Marţi: Bruxelles, Frankfurt, Otopeni, Moreni.
Mai multe detalii şi impresii ... când reuşesc să-mi fac timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu